”Wikströmin kirja tiivistää hyvällä tavalla markkinoinnin tärkeimmät pointit yksien kansien sisään. Hän kannustaa niin noviisia kuin vanhaa konkariakin pysähtymään hetkeksi ja pohtimaan, mitä voisimme tehdä paremmin. Asiakkaan näkökulmasta voi todeta, että paljon olisi parannettavaa.”
(Lukuneuvoja 25.1.2014) Lue koko arvostelu tästä.
”Wikström selittää markkinoinnin perusasioita ja periaatteita kuin kaverilleen juttelisi. Hän kertoo, mitä kannattaa ottaa huomioon ja mihin ei kannata haaskata aikaa. Kirja pakottaa yrittäjän miettimään omaa kilpailuetuaan ja sitä, kuka ostopäätökseen vaikuttaa eniten.”
(Talouselämä 22.11.2013) Lue koko arvostelu tästä.
Markkinoinnin käsikirja yrittäjälle on jokaisen yrittäjän käytännönläheinen työkalu liiketoimintansa kehittämiseen. Se auttaa niin aloittelevaa kuin kokenuttakin yrittäjää kirkastamaan liikeideaansa ja ohjaamaan yrityksensä jokapäiväistä toimintaa kilpailukykyisemmäksi ja houkuttelevammaksi. Kirja sopii ajatusten kirkastajaksi hyvin myös yrittäjähenkiselle yritysjohtajalle.
Näytteitä sisällöstä (suurenna klikkaamalla kuvaa)
Tilaa kirja esimerkiksi seuraavista verkkokaupoista:
Tai kysy kirjaa lähimmästä kirjakaupastasi.
Markkinoinnin käsikirja yrittäjlle on kustantanut Myllylahti Oy ja taittanut Satu Kontinen.
Pekka Jääskeläinen
16.5.2015
Voiko tätä kirjaa tilata tämän kautta? Verkkokaupasta kirjakaupoista sitä ei hyllystä löytynyt.
Juha Wikström
16.5.2015
Valitettavasti kirjan painos on myyty loppuun. Olen juuri työstämässä aiheesta päivitettyä versiota, jonka toivon saavani lähiaikoina e-kirjan muotoon.
– Juha W.